marți, 29 martie 2011

Drum gresit


Am ajuns de curand la o etapa in viatza poate nu pentru prima data , ce face evenimentul acesta special ? Simplu. Acum vad in detalui toate greselile si pagubele pe care le-am facut fara sa-mi dau seama in acel moment , care sunt repercusiunile? Cea mai greu de digerat e faptul ca trebuie sa ma impac cu ce am facut in trecut stiind ca nu mai pot redobandi increderea celor care m-au iubit si respectat candva. Ce e si mai grav ... nu ma pot ierta , nu pentru pagube ... nu am fost destul de bun nu am putut sa-i protejez pe totzi de problemele mele care in timp au devenit si problemele lor. Nu mai pot da ochii cu ei stiind ca i-am dezamagit. Poate e mai bn asa ca urmau un exemplu fals care nu rezista mult in viatza reala ...............

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu