vineri, 14 mai 2010

Constiinta, libertate si liniste


Constiinta, libertate si liniste ; de cand ma stiu tot am incercat sa le indeplinesc pe toate trei fara a sacrifica nici una. Sincer e imposibil sau cel putin greu de realizat si nici nu se merita sa pastrez acest trio. Constiinta e dispensabila chiar daca asta te face un nesimtit si o jogodie pentru altii. Problema e ca eu nu traiesc pentu altii, traiesc pentru indeplinirea obiectivelor mele in viata si pentru atingerea scopurilor supreme ... libertatea si linistea. Toti vrem asta si nu vad rostul sa investesc ceva in alta persoana care pe viitor nu imi va intinde o mana de ajutor atunci cand situatia se inrautateste pentru mine, nu condamn aspectul asta al firii umane ... asa suntem creati de societatea actuala. Dar nu imi pot bate joc de mine am prea mult respect pentru cine sunt si ce reprezint. Am visul meu pe care il voi indeplini prin orice mijloace ... daca va ganditi si la variante mai putin ortodoxe sa stiti ca nu va inselati, o sa le folosesc, dar numai cui merita. E corect din moment ce nu-i pedepseste sfanta fantoma a voastra, am eu grija de ei sa nu va faceti probeme.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu