duminică, 9 mai 2010

Negative


Acum simt nevoia sa fac o lista a neimpliniriilor mele si a suferintelor sa vad din pura curiozitate cam cate sunt. Si incepem:
1) Suferinta fizica pelungita pe o perioada de 3 ani
2) Singuratate
3) Mintit de familie oameni apropiati si tovarasi
4) Respins de societate pentru ca sunt diferit
5) Neinteles de oameni
6) Fortat sa fiu altcineva inpotiva voinei mele
7) Speranta zdobita de greutati si nereusite
8) Dezvoltarea unor ganduri negre, repercusiuni ale stilului meu de viata
9) Compexat de aspectul meu fizic si de malformatia mea toracica din nastere
10) Sanatate subreda
11) Probleme sentimentale
12) Moral inexistent acum
13) Povara de a nu ma mai suporta pe mine insumi
14) Dezamagit de putinele mele reusite
15) Interdictia la fericire si simplitate
16) Personalitate comlexa caruia nu-i mai fac fata
17) La un pas de nebunie pura
18) Nevoia de a ceda
19) Tortura de a-i duce dorul tatalui meu plecat in Spania
20) Confictul continuu cu viata pentu cateva frimituri din painea pe care o merit
21) Saturat de generalizarile facute de altii
22) Comportament anti-social care serveste drept masca a durerii mele interioare
23) Saturat de neintelegerile dintre membrii familiei mele
24) Nu mai vreau sa traiesc
25) Nu mai absolut nici o emotie nici un sentiment
26) Functionez mecanic
27) Stiu ca sunt manipulat de altzii ,dar deocamdata nu pot face nimic
28) Nu ma mai hranesc
29) Pur si simplu ma ortavesc putin cate putin cu toate aceste ganduri
30) Nu ma simt iubit si respectat de nimeni kiar daca mi se spune
31) Nu vad scopul vietii atunci cand sunt condus de altii cum vor ei si inpotriva vointei mele
32) Nimic din ce o sa spun eu nu o sa atinga pe nimeni si nici nu o sa ma intelegeti vreodata
33) Daca mai aprofundez subiectul o sa credeti ca am ganduri sinucigase la cat de prosti sunteti unii dintre voi
34) Nu mai am putere sa fiu diferit sau sa continui sa lupt pentru libertate si fericire
35) Dar totusi continui
36) Singura frica ramasa e frica de prostie
37) Tradat de femeia pe care am iubit-o
38) Nu vreau simpatia voastra doar enumar
39) Consumat in fiecare zi de ura si furie
40) Nici nu mai incerc sa ma gandesc la un viitor mai bun sau sa-mi fac planuri
41) Blestemat sa-mi amintesc toate astea
LISTA AR CONTINUA ,DAR AJUNGE DEOCAMDATA
Wow nu ma asteptam sa fie asa multe si culmea e decat varful icebergului aceasta lista. Gandeste-te acum ce trebuie sa traiesc in fiecare zi. Binecuvantata fie uitarea temporara ca altfel nu as putea rezista o zi intreaga.

Un comentariu:

  1. Poate ca toate astea te-au facut ceea ce esti azi . Poate ca a fost nevoie sa treci prin toate astea ca sa apreciezi mai mult cand vei primi ceva bun in viata ta.

    24) Nu mai vreau sa traiesc

    Asta e o tampenie. Viata ti-a fost data fara s`o ceri si o sa iti fie luata fara sa fii intrebat . Poate ca ai o misiune pe aici pe pamant, orice om are rolul lui. Din pacate, nu toti si`l descopera, dar asta nu inseamna ca sunt mai putin importanti.

    30) Nu ma simt iubit si respectat de nimeni kiar daca mi se spune

    Sunt sigura ca daca dai un scan la imprejurimi, gasesti cel putin 10 oameni care se gandesc cu drag la tine.

    38) Nu vreau simpatia voastra doar enumar

    Sunt oameni a caror simpatie ai castigat-o inainte de a vedea postarea asta.

    RăspundețiȘtergere